Cursussen

De volgende link – SCHEMA Rotterdamse Snijschool – laat in 1 oogopslag zien welke opleiding en cursussen mogelijk zijn aan de Rotterdamse Snijschool.  Op mobiele apparatuur kunt u het SCHEMA downloaden door de link langdurig te activeren.

De nieuwe opleiding MAATCOUPEUSE start  op 7 oktober 2024. Vraag via het contactformulier om een afspraak voor een kennismakingsgesprek of bel 010- 4257402

De Rotterdamse Snijschool maakt cursisten vertrouwd met haar patroontekensysteem en het vervaardigen van kledingstukken met behulp van een al dan niet zelfgemaakte patroon.
 De Rotterdamse Snijschool biedt met regelmaat workshops aan, die raakvlakken hebben met het modevak. Het maken van HOEDEN  MOULAGE ( dit is een techniek waarmee een patroon wordt verkregen door lappen op een model te draperen), kleur- en modelanalyse, excursies,   2-delig Herenkostuum zijn  activiteiten die in het jaarprogramma worden/werden aangeboden. Deelname aan deze workshops zijn toegankelijk voor iedere belangstellende!

Opleidingsinstituut voor Coupe- en Bedrijfstechniek in alle kledingvakken